Op vrijdag 3 juli van 16:00 – 19:30 uur organiseert Energiek Leiden een zomerborrel voor iedereen in Leiden. Want energie is van ons allemaal en juist door samen te komen ontstaat er meer.
We luiden samen de zomer in en staan stil bij wat er al gebeurt in de stad rondom de energietransitie. Een moment om samen te komen, ideeën uit te wisselen en te proosten op wat we samen hebben bereikt.
Isolatieglas en Biobased isolatiematerialen zetten we dit keer speciaal in het zonnetje. Maar ja mag natuurlijk ook gewoon komen voor een drankje, een hapje en een goed gesprek. De enige echte Klimaatband met bekende Leidse muzikanten is daarbij de kers op de taart.
Iedereen is welkom, of je al betrokken bent of gewoon nieuwsgierig.
Kom je ook? Neem gerust iemand mee!
3 juli | 16:00 – 19:30
The Field, Leiden (Stationsplein 25, 2312 AJ Leiden)